Monday, February 20, 2012

hangout with cousin go to ikea

salam.date 12 februari. 2011memories hangout with my lovely cousin go to ikea:)hehe.kali ni entry fza nk cite,fza pergi ikea.oh my favourite places to shopping for home deco :).fza xbeli byk pn sikit2 je.so fza just beli box utk simpan brg2 fza kt bilik tu,beli gunting kain ,then beli meja kecik biasa org putih makan kt katil tu kn.:)meh jom kte tgk gmbr fza kuar dgn cousin fza;) tp fza xdpt nk ambik gmbr kt dlm ikea tu tempt display2 brg2 dia sbb cousin fza nk rushing.nk kerja masa tu yg xsempat.ehehe


before masuk ke ikea sempat lg pose.my style:) cardigan vintage then singlet
maxi skirt;)

 tgk ada duit ke x dlm wallet tu.hehehe

masa utk byr.uncle boleh byrkan sekali x??:P
kotak fza beli.:)hehehe.tp org kirim yg atas tu.bwh nye.fza xsempat nk ambik gmbr.mls pulak nk ambik gmbr kotak fza beli tu;)
my cousin adna,and my younger sister fajrina and cousin dahlia:)

ktorg pos kt tepi cafe garden ni









this one scissors zig zag.my cousin bought it for me from ikea dubai:) bile dpat je gunting ni sgt happy.teramat sgt.hehehe.thanks to dahlia.my lovely cousin:)

gunting kain ni fza pn.ikea jugak,hehehe..fza memang suka sgt ikea..brg2 dia not bad la:)


kata-kata fza:next time nk pergi lagi ikea.shopping:)

No comments:

Post a Comment